måndag 31 december 2007


Med årets sista inlägg säger vi adjö till 2007, som för Latara och mig har varit ett BRA år bl.a. genom att vi har fått lära "känna" så många genom min frus blogg, ja även jag "känner" att jag känner er då jag läser det mesta som ni skriver till henne och vad hon skriver till er, och jag måste säga att ni har gett både mig och henne ett antal goda skratt de sista månaderna.

Jag hoppas att året har varit lika bra för er, och om inte så är det bara tänka positivt, efter varje uppförsbacke så finns det alltid en nerförsbacker oavsett hur lång uppförsbacken kan kännas.

Bilden visar en dryck som jag och Latara skall skåla in det nya året med, och jag säger väl även skål till er i förskott.

Nej, nu är det dags att sluta svammla och säga "Over and out 2007"


GOTT NYTT ÅR - 2008

M.v.h.

Wolf

4 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Bullkulla...fniss...tjaaa,varför inte...det slår väl lika högt som rumpmas:-)
Nu måste jag bara upplysa om att jag egentligen är från Älvdalen,men har flyttat söderut...ett par mil iaf.
Över till allvaret nu...MORA??!!
ÄR DU ALLDELES FRÅN VETTET????!!!!
Jag som står pall för alla elaka kommentarer på jobbet från dessa dryga "moringar" i min otroligt snygga halsduk i LIFs vackra färger.
Du skulle varit med på matchen mot Malmö härom veckan i en utsåld Ejendals-arena...OTROLIGT vilken stämning det var.
Bara jag skriver om det så ryyyser jag av vällust...fniss...det finns ju olika vällustar oxå;-)
Som du kanske förstår så är mitt ABSOLUTA favvolag i alla kategorier
LEKSANDS IF!!!!
Gissa vem som är skadeglad...hmmm...men bara lite...fniss...just nu över Moras situation?
Ju mer poäng LIF tar ju mer slår moringarna under bältet.
Nu senast var det att arenan i Leksand är så FUL...jag vet inte om jag ska skratta eller bara gå därifrån när kommentarerna ligger på så låg nivå:-)
Som du ser så får jag faktiskt vara lite skadeglad,men helst vill jag ha båda i elitserien så att vi får "kick some ass" med Mora några gånger per säsong!
Nu kom jag riktigt igång efter min dvala under jul,men hockey är en härlig sport att titta på:-)
Massor med kramar till er i familjen och ett riktigt GOTT NYTT ÅR...från en "leksing" till en annan "leksing"/Birgitta
MORA...fnys...;-)

En inredoholic sa...

Vad roligt med en ny sida!! hittade dig på inredningsgalen!

önskar dig ett gott 2008 och kikar in till dig igen! Absolut!

Snäckornas sjö sa...

Hello Wolfie!

Va..."Isle of Jura" inte god??? Fnyyyys!!! :-O

Den är ju absolut bäst!! Men ok, jag håller med om att den kanske tilltalar det kvinnliga könet mera (nu blev inte sambon glad som också gillar den ;-)). Självklart vill jag ha den ;-)

Kul med en man här i den "vita bloggvärlden"! Fler sådana som dig!

Rock'n roll!!! Iron Maiden 4-eva ;-)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hoppas drycken smakade !!
Eftersom det har varit lugnt på båda eras bloggar i dag så antar jag att den gjorde det :-)
Vill passa på att önska dej oxå GottNyttÅr !!
Lotta